Wie zijn wij

Wie zijn wij?

Talento voetbalschool maakt het voetballen toegankelijk voor iedereen tussen de 3 t/m 16 jaar. Of je nou al bij een voetbalclub zit en extra wil trainen óf juist kennis wil maken met het ‘spelletje’; bij Talento ben je van harte welkom. Onze ambitie is niet alleen om de beste nog beter te maken, maar wij zien het juist als een uitdaging om met verschillende niveaus te werken. Iedereen wordt beter, maar dan op zijn of haar eigen manier en tempo! Uiteraard wordt talent herkend en wordt hier het maximale uitgehaald. Door de pedagogische manier van werken, zorgen de trainers ervoor dat de Talento’s zich op hun gemak voelen. Door veiligheid te creëren, krijgen de Talento’s plezier en ontwikkelen zij zich. Daarnaast zal er veel aandacht worden gegeven aan mentaliteit en discipline. Met als doel om dit ook mee te nemen naar het dagelijkse leven.

“Je bent hier niet om te winnen of verliezen, maar om te leren!’’

Dat is ons motto! Natuurlijk wordt er geleerd om met tegenslagen om te gaan en worden successen gevierd. Een winnaarsmentaliteit moedigen wij aan, maar niet ten koste van alles. De Talento’s krijgen vooral mee dat ze bij ons zijn om te leren, ontwikkelen en groeien.

Kevin & Rachid

We gaan terug naar 2008. Kevin vertrok na een periode bij FC Volendam naar FC Blauw Wit A’dam om op het hoogste amateurniveau te voetballen. Rachid keerde in datzelfde jaar terug bij ‘zijn’ club na een periode bij Telstar. Daar waar Kevin in het 1e elftal speelde, speelde Rachid in de A1 en trainde hij regelmatig mee met het eerste elftal, alvorens hij de definitieve stap maakte. We kregen snel een klik en zo werden we voetbalvrienden. Helaas, niet veel later, scheidden onze wegen, want Kevin ging namelijk voetballen in ‘zijn’ Zaandam.

Nadat Rachid in 2017 bij Zilvermeeuwen in Zaandam ging voetballen, trof hij daar Kevin aan. Na jarenlang elkaar uit het oog te zijn verloren, werd de vriendschap weer aangewakkerd. Niet veel later begon Kevin zijn trainerscarrière als (assistent)trainer bij KFC, AFC Amsterdam en verschillende voetbalscholen. Daarnaast trainde hij regelmatig met zijn zoontje Riley en sloten neefjes en vriendjes aan. De passie om kinderen nog meer te laten genieten van het mooie spel en beter te maken, is enorm groot. Deze passie deelt hij met Rachid en in 2021 vonden beide heren het tijd om op eigen benen te staan en is Talento voetbalschool een feit!

GRATIS PROEFTRAINING?

wil jij kennis maken met talento voetbalschool?
meld je dan nu aan voor een gratis proeftraining.

Speel je bij een voetbalclub?